سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

عرفانهای کاذب

3. عرفان پائولو کوئیلو یا عرفان رمانی :

 جناب آقای کوئیلو فردی برزیلی می باشد او که یک نویسنده می باشد مهارت خاصی در نوشتن رمان و داستان دارد و یک رمان نویس معروف دنیا می باشد و عرفان او هم معروف است به عرفان رمانی که معروفترین کتاب او کتاب کیمیا می باشد که تا چند سال قبل بیش از 76 بار به چاپ رسیده و سال 76 پرفروش ترین کتاب سال شناخته شد .

جناب آقای کوئیلو در سال 79 توسط دولت آن وقت به عنوان اولین نویسند خارجی که رسما دعوت شده به ایران آمد و خودش می گوید پولی که من برای چاپ کتابهایم از ایران در یافت می کنم از هیچ جای دنیا نگرفته ام و خودش سفر به ایران را این طوری شرح می کند «هنگامی که هواپیمایی من در ساعت دو بامداد در تهران به زمین نشست بیش از حد شگفت زده شدم و در آن نیمه شب بیش از یک صد خواننده منتظر من بودند و فقط به خاطر من به فرودگاه آمده بودند هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم به شدت تکان خوردم و این یک نشانه بود می خواستند به من خوش آمد بگویند و می خواستند مرا در اندیشه های خود شریک و سهیم بدانند و در آخر می گویم ایران به سوی گفتگو گام بر می دارد[1] »



[1] .کتاب آفتاب و سایه ها ص 274 و کتاب رونیکا تصمیم می گیرد بمیرد اثر کوئیلو ترجمه آرش حجازی ص 11





  • کلمات کلیدی : عرفانهای کاذب

  • ::: سه شنبه 88/9/17 ::: ساعت 9:16 عصر :::   توسط احمدرضا 
    نظرات شما: نظر